Returpolicy

Vi har en returpolicy på 30 dagar från och med dagen då din beställning levereras. Datum för leveransen anges i spårningen som du får tillgång till när din order har skickats. Om det redan har gått 30 dagar kan du tyvärr inte byta varan eller returnera den.

Retur och byten

För att göra en retur, skicka ett mejl till support@birdieboss.com med ditt ordernummer och e-postadressen som du använde i kassan. Vi behöver ett kvitto eller bevis på köp.

Etiketter och förpackningar måste vara intakta och alla varor måste vara oanvända. När du returnerar en vara står du för fraktkostnaderna. Vi behandlar din återbetalningsförfrågan så fort vi mottar din retur. Observera att du inte får en återbetalning för den ursprungliga frakten. Alla återbetalningar går via betalningsmetoden som du använde för att göra beställningen.

För att byta en vara mot en annan färg eller storlek, gör en retur på varan och lägg en ny beställning.

Vi tar inget ansvar för varor som försvinner under returleveransen.

Försvunna och stulna paket

BirdieBoss bär inget ansvar för försvunna eller stulna paket som har bekräftats levererade till leveransadressen för beställningen. På begäran kan BirdieBoss lämna bekräftelse på leverans till den angivna adressen, leveransdatum, spårningsinformation och kuriruppgifter till kunden.